Forum DRAGON BALL Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Solucja LOG3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRAGON BALL Strona Główna -> Legacy of Goku 3
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CUTER
...::MASTER Sayia-jin::...



Dołączył: 10 Wrz 2005
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:41, 28 Sty 2009    Temat postu: Solucja LOG3



Rozdział I

Inny Świat (Other World)
Grę zaczynamy jako Goku. Razem z Królem Kaio idą spotkać się z królem Emmą i polecieć na planetę Kaioshinów. Idziemy Drogą Węża ucząc się podstawowych ruchów. Wchodzimy do pałacu króla Emmy. Po rozmowie z nim idziemy w lewe drzwi. Strażnik nas przepuszcza i idziemy do Samolotu po prawo. Jesteśmy na planecie Wielkiego Kaioshina. Zapisujemy grę i idziemy w dół. Spotykamy Olibu. Król Kaio każe nam porozmawiać ze wszystkimi wojownikami. Uczymy się od nich, jak walczyć używać technik, blokować ataki, zakładać zdobyte rzeczy itp. To pewnego rodzaju samouczek. Zdobywamy też pierwszy ekwipunek: 1 Ton Armbands (naramienniki) i 1 Ton Boots (Buty) i zakładamy je. Kiedy jesteśmy gotowi rozmawiamy z Oliku, który przepuszcza nas. Czas wypróbować nasze zdolności walki. Po pokonaniu przeciwników idziemy w górę, potem w dół i w lewo. Ponownie spotykamy Oliku, który wyzywa nas na pojedynek. Po jego pokonaniu rozwalamy bramkę. Ale uwaga ! Aby ją rozwalić musimy mieć taki poziom, jaki widnieje na bramce, w tym wypadku 65. Po awansowaniu do 65 poziomu rozwalamy bramkę i wchodzimy do groty. Oliku mów nam ze za drzwiami jest starożytny skarb, którego jeszcze nikt nie zdobył. Rozwalamy drzwi atakiem Kame Hame Ha. Teraz musimy się dostać do skrzyni która jest za murem. Używamy techniki Błyskawiczny Transfer (Instant Transsmission) i zdobywamy Cotton Gi (Ubranie). Zakładamy je. Widzimy scenę, w której, król Kaio i Zachodni Kaioshin kłócą się, kto jest lepszym wojownikiem: Goku czy Pikkon. Przybywa Goku i Zachodni Kaioshin proponuje zorganizowanie Turnieju Sztuk Walki by rozstrzygnąć konflikt. Pojawia się Wielki Kaioshin, który popiera pomysł. Nagrodą dla zwycięzcy będą lekcje u Wielkiego Kaioshina. Wchodzimy do posiadłości Wielkiego Kaioshina. Widzimy scenę niektórych walk. Do finału dostają się Goku i Pikkon. Walczymy z Pikkonem. Potem Goku proponuje walczyć na pełnej mocy. Zamieniamy się w SSJ (!!!!!!!) i walczymy. Potem widzimy scenę, w której Goku pokonuje Pikkona, ale obaj zostają zdyskwalifikowani, bo jednocześnie dotknęli ziemi po za ringiem (lub coś w tym stylu). Będą obaj chodzić na lekcje do Wielkiego Kaioshina.

Rozdział II

Great Sayiaman
Gohan syn Goku jest już nastolatkiem i ma brata Son Gotena. Teraz idzie do szkoły. Sterujemy nim, idziemy w dół, w prawo po schodach, potem w lewo i w dół do pokoju Chi-Chi w rogu jest skrzynia, w której znajdujemy Lazarus Crystal (Rzeczy). Wracamy na dół po schodach i wychodzimy z domu. Zapisujemy grę i chi-Chi daje nam Lunch, który możemy użyć do podładowania HP i energii. Wsiadamy na Nimbusa. Jesteśmy w Hercule City (Miasto Herkulesa), wszędzie są jego plakaty i jest o nim głośno. Widzimy dwóch zbrodniarzy, którzy chcą okraść starszych ludzi. Zamieniamy się, w SSJ i pokonujemy ich. Gohan znika i pojawia się Videl, córka Herkulesa. Gohan przybywa i gdy ludzie mówią Videl o chłopaku ze złotymi włosami ucieka. Idziemy w górę, zapisujemy grę i wchodzimy do szkoły. Idziemy w górę i do lewych drzwi. Rozmawiamy z Videl i jej koleżanka. Videl przypomina sobie, że widziała Gohana obok banku po zdarzeniu z tymi opryszkami. Ponadto Gohan ma to samo ubranie, co "Złoty Wojownik". Wychodzimy ze szkoły. Gohan jest zły, bo Videl domyśla się, że to on jest Złotym Wojownikiem. Używamy mocy Lotu i lecimy do miejsca oznaczonego gwiazdką by spotkać się z Bulmą.
Lądujemy i idziemy w prawo do Capsule Corporation. Wchodzimy do Budynku recepcjonistka mówi nam gdzie, co jest na górze na zachodzie jest laboratorium DR. Briefa.. Od naukowca dostajemy skrzynkę. Niżej w następnym pomieszczeniu jest Komputer. Na razie baza danych jest pusta. Wracamy do głównej hali. Po prawo na wschodzie jest Muzeum Wojowników, Z (Museum Z-Fighters). Na razie jest puste. Pogadajmy z panem, który stoi przed muzeum i okaże się, że te skrzynki to zaginione eksponaty z Muzeum. Pierwszy eksponat to statek Ginyu. Mamy jeszcze do zebrania 14 pudelek. Wracamy do hali i idziemy w górę, na północ. Jesteśmy a Atrium. Prawe drzwi na górze, prowadzą do pokoju z Kapsułką, lewe do Sali Grawitacyjnej. Na razie nie ma tu nic do roboty. Wychodzimy z budynku. Nieco niżej po prawo jest domek Bulmy. Rozmawiamy z nią. Ma pomysł jak nam pomóc. Dajemy jej znaleziona Kapsułę.. Dostajemy od Bulmy zegarek, który pozwala nam przywdziać kostium Great Sayiamana. Bulma uczy nas jak używać nasz Scouter, Widzimy dzięki niemu mapę i zbieramy informacje o ludziach i przeciwnikach. Wracamy do Hercule City. Musimy pokonać wszystkich przeciwników, którzy są w mieście. Idziemy potem do szkoły. Na lekcji wszyscy gadają Great Sayiamanie. Videl znika. Okazuje się ze ona też walczy z przestępcami. W końcu jest córka wielkiego Herkulesa. Idziemy pomóc Videl pokonać zły gang i uwolnić Burmistrza. Wychodzimy ze szkoły i zapisujemy grę. Widzimy kolesia, który porwał Burmistrza, chce walczyć z Herkulesem. Twierdzi ze jak pokona Herkulesa to on będzie wielkim bohaterem. Pojawia się Videl. Gohan zmienia się w Great Sayiamana. Walczymy z wrogami. Videl, chce się dowiedzieć, kim jest Great Sayiaman. Gohan ucieka. Widzimy ze jacyś kolesie trzymają małego dinozaura w klatce i pokazują ludziom za pieniądze. Gohan chce by go wypuścili, ale oni odchodzą. Musimy go uratować. Idziemy w lewo. Potem w górę, pokonujemy wrogów i zabieramy dinozaura. Przy wyjściu z cyrku pojawia się czołg. Pokonujemy go i wychodzimy wracamy do centrum miasta. Pojawia się Videl i dowiaduje się, że Gohan jest synem Goku i Great Sayiamanem. Prosi go by pomógł jej się dostać na Turniej Sztuk Walki, który ma być organizowany. Zanim wyjdziemy z miasta możemy pójść do szkoły i pójść w górę gdzie jest tor do biegów i możemy pobić rekord w biegu. Biegnąc nie możemy wyjść po za tor. Po pobiciu rekordu m.in. 16 sekund zostaniesz Mistrzem Szkoły i dostaniesz skrzynie do Muzeum. Wracamy do Centrum Miasta i używamy tabliczki lotu (nie wiem jak to nazwać).Słyszymy głos Goku, który mówi Gohanowi, ze dostał pozwolenie powrotu na Ziemię na jeden dzień. Musimy powiedzieć o tym wszystkim przyjaciołom. Wszyscy maja się spotkać na Turnieju Sztuk Walki. Lecimy do domu Goku. Mówimy o tym Chi-Chi. Sprzeciwia się udziałowi Gohana w Turnieju, ale perspektywa zdobycia Miliona Zeni i super wycieczki ją przekonuje. Goku dostaje pozwolenie. Tymczasem chłopiec, który pilnuje maszyny do oczyszczania dusz ze zła zagapia się, maszyna się psuje i całe zło się wydostaje, tworząc demona Janembę.

Rozdział III

Turniej Sztuki Walki (World Tournament)
Gohan razem z Gotenem, maja zamiar trenować do Turnieju. Sterujemy Gohanem i mamy się spotkać z Gotenem w lesie. Idziemy cały czas na zachód pokonując po drodze kolejnych wrogów. Rozwalamy bramkę z napisem 65 i zaczynamy trening. Goten rzuca w nas kamieniami trzeba ich unikać. Potem okazuje się ze umie się zamieniać w SSJ (jakoś się nauczył. Walczymy z nim, po pokonaniu go widzimy scenę z Vegetą i Trunksem. Trenują w Sali Grawitacyjnej. Trunks też nauczył się zmieniać w SSJ, sterujemy nim musimy dogonić Vegeta. Najlepiej użyć podwójnego naciskania kierunku. Wtedy Trunks będzie biegł, kiedy będziemy blisko musimy uderzyć Vegetę. Po treningu Vegeta i Trunks idą do parku. Vegeta uczy nas jak przełączać postacie w Punkcie Zapisu. Kiedy jesteśmy gotowi idziemy do Capsule Corporation i rozmawiamy z Bulmą. Używa ona pojazdu latającego by zabrać wszystkich na Turniej. Zapada decyzja o nie używaniu SSJ na turnieju ze względu na telewizje i kamery. Goku przybywa na Ziemię i następuje wzruszające powitanie z przyjaciółmi. Sterujemy Trunksem. Zapisujemy grę i idziemy w górę. Rozmawiamy z przyjaciółmi i idziemy do osób przyjmujących zgłoszenia. Okazuje się, że Trunks jest za młody by walczyć z dorosłymi. Idziemy na górę Sterujemy Gohanem i zapisujemy się do Turnieju jako Great Sayiaman. Znowu gadamy z przyjaciółmi. Potem rozmawiamy ze strażnikiem i przystępują do mierzenia siły ciosu. Najpierw uderza, Hercules potem my musimy uderzyć, gdy strzałka będzie na zielonym obszarze. Potem następuje scena rozmowy. Pojawiają się dziwni osobnicy zwani Shin i Kibitto. Potem Rozpoczyna się Turniej Juniorów. Sterujemy Trunksem i w kolejnych walkach pokonujemy przeciwników. Rozpoczyna się finałowa walka Trunks vs Goten. Walczymy Trunksem. Potem automatycznie zamieniamy się w SSJ i pokonujemy Gotena. Nagrodą dodatkową jest walka z Herkulesem. Próbuje uciec przestraszony widokiem SSJ, ale mu się nie udaje. Po jednym ciosie Hercules wypada za matę. Udaje, że dał Trunkowi wygrać i szybko ucieka. Teraz zaczyna się Turniej dla dorosłych. Sterujemy Gohanem. Strażnik pyta czy jesteśmy gotowi. Wybieramy "yes". Widzimy scenę, gdy Krilin pokonuje jakiegoś grubasa. Następuje walka Piccolo vs Shin. Piccolo poddaje się i wygrywa Shin. Okazuje się, że Shin to Najwyższy Kaio. Następuje walka Videl vs Sporowich. Sterujemy Videl i walczymy. Niestety Sporowich jest za silny i pokonuje Videl, która ląduje nieprzytomna w szpitalu. Gohan prosi Goku by przyniósł Fasolkę Sensu od Karina. Sterujemy Goku. Lecimy do wieży Karina i od Yaijrobe dostajemy Fasolkę. Teraz wracamy z powrotem na Turniej i dajemy Gohanowi Fasolkę, następuje scena ozdrowienia Videl, a potem kolejna z walki Gohan vs. Kibitto. Kibitto prosi Gohana o pokazanie mocy SSJ2. Gohan się zamienia i pojawiają się Sporowich z Yumo. Walczymy z nimi. Potem oni łapią Gohana i zabierają mu całą energię. Shin mówi ze Kibitto zajmie się nieprzytomnym Gohanem, a on poleci za tymi kolesiami by dowiedzieć się gdzie zanieśli skradziona energię. Goku też chce iść. Nadchodzi Vegeta i mówi, że będą walczyć w następnych walkach. W końcu kapituluje. Kibitto uzdrawia Gohana. Videl przybywa i przed odlotem Gohan mówi jej, co naprawdę stało się na Turnieju Cella. Następuje scena lotu Gohana i Kibitto. Kibitto wyjaśnia Gohanowi, że pewien czarodziej Bibidi stworzył potwora Majin Buu, który miał zniszczyć i opanować świat. Ale Majin Buu stał się tak potężny, że Bibidi nie mógł go kontrolować. Użył, więc pewnego zaklęcia i zamknął potwora w kuli, z której nie mógł się wydostać. Teraz jego syn Babidi, chce uwolnić Buu z kuli używając do tego dużej ilości energii. Zapanował nad Sporovichem i Yumo i oni skradli ją Gohanowi by obudzić złego Buu. Kibitto i Gohan doganiają resztę przyjaciół. Następuje lądowanie.

Rozdział IV

Babidi
Teraz musimy znaleźć statek Babidiego. Sterujemy Goku. Idziemy w górę i rozwalamy bramkę. Jeśli pójdziemy w lewo a potem na dół znajdziemy skrzynię z Talisman of Ligot (Talizman Światła). Potem wracamy i idziemy w górę. Po osiągnięciu 75 poziomu powinniśmy dostać Instant Transsmission Poziom 2. Docieramy do rozwidlenia dróg. Po prawo jest bramka na razie dla nas niedostępna. Idziemy wiec lewą droga. Kierujemy się cały czas na północ pokonując wrogów potem trochę w prawo w gorę aż dojdziemy do Punktu Zapisu Nareszcie odnajdujemy statek Babidiego. Ze statku wychodzą Babidi i Dabura Książe Świata Demonów. Okazuje się, że Dabura jest pod kontrola Babidiego. Swymi zaklęciami on uwalnia złą stronę każdej osoby i przez to ją kontroluje. Sporowich i Yumo przynoszą energie Gohana Babidiemu, który ich zabija. Babidi każe Daburze przynieść więcej energii potrzebnej do uwolnienie Majin Buu. Dabura zamienia Piccola i Krilin w kamienne posągi. Goku podejmuje decyzje wejścia do statku Babidiego i pokonania Dabury. Zmieniamy postać na Gohana i jeśli mamy 85 poziom, rozwalamy wejście do statku. Przy 75 poziomie zdobywamy Masenko Poziom 2. Wchodzimy do statku Babidiego i używamy Punktu Zapisu. Jesteśmy na Poziomie Pierwszym. W następnym pomieszczeniu idziemy w lewo i przełączamy dźwignie. Wracamy i idziemy w dół. Dochodzimy do rozwidlenia. Idziemy w lewo i przełączamy kolejny przełącznik. Potem wracamy i idziemy w prawo, aż dochodzimy do ostatniego przełącznika, (kolejność przełączania przełączników chyba jest ważna), który otwiera przejście. Teraz wracamy do rozwidlenia, idziemy w dół do nowo otwartych drzwi i zapisujemy grę. Następuje scena rozmowy i jako Vegeta walczymy ze strażnikiem Drugiego Poziomu. Cios Final Flashem powinien go zabić. Teraz zapisujemy grę i idziemy w dół. Po lewo przełączamy kolejny przełącznik, wracamy dalej w dół, Az docieramy do kolejnego rozwidlenia. Idziemy w lewo, apotem w dół i docieramy do kolejnego przełącznika. Teraz wracamy do rozwidlenia i idziemy w prawo aż do ostatniego przełącznika, który otwiera kolejne drzwi do Strażnika Trzeciego Poziomu. Zapisujemy grę i wchodzimy. Następuje kolejna scena, w których Najwyższy Kaio próbuje nakłonić Goku i resztę do powrotu. Babidi zmienia obszar statku i pojawia się kolejny strażnik olbrzymi potwór. Jako Goku musimy go pokonać. Najlepiej trenować Goku do 100 Poziomu to będzie miał KameHameHa Poziom 2 i zaopatrzyć się w ekwipunek podnoszący siłę. Po pokonaniu potwora dostajemy się na Poziom trzeci i zapisujemy grę. Jesteśmy na rozwidleniu idziemy w prawo i potem w lewo. Niestety w obu przełącznikach brak przycisków. Musimy je znaleźć. Wracamy do rozwidlenia, idziemy w dół i napotykamy kolejne rozwidlenie. Idziemy lewo i mijamy kolejne drzwi Az dochodzimy do trzech przycisków, każdy z nich odblokowuje jedno z mijanych drzwi. Naciskamy przycisk pierwszy z lewej i wracamy do drzwi, które mijaliśmy jako ostatnie i których strzegł robot. Idziemy cały czas w górę i odnajdujemy przycisk do przełącznika. Wracamy do przycisków i naciskamy środkowy. Wracamy do drzwi, których pilnuje troje kolesi strzelających laserami. Przechodzimy przez nie i dostajemy kolejny przycisk do przełącznika. Wracamy do przycisków i naciskamy trzeci od lewej. Wracamy do przed drzwi, które ostatnio otwieraliśmy, idziemy w dół, w lewo i w górę aż dochodzimy do drzwi, które otwieraliśmy. Znajdujemy ostatni przycisk do przełącznika. Wracamy do rozwidlenia i idziemy w gorę. Jesteśmy na pierwszym rozwidleniu. Umieszczamy dwa znalezione przyciski w przełącznikach, które są na prawo i lewo od rozwidlenia. Teraz idziemy w dół do drugiego rozwidlenia i skręcamy w prawo. Umieszczamy ostatni przycisk w przełączniku. Przejście do Strażnika Czwartego Poziomu jest otwarte !!! Było ciężko, ale daliśmy radę. Idziemy i zapisujemy grę. Następuje kolejna scena i tym razem Gohan staje do walki. Okazuje się, że strażnikiem Czwartego poziomu jest, Dabura. Walczymy z nim. W kolejnej scenie Dabura przerywa walkę, mówi, że przybędzie nowy wojownik by walczyć z Gohanem i znika. Babidi próbuje opanować umysł Vegety. Po krótkim oporze w końcu mu się udaje i Vegeta staję się Majin Vegeta.

Rozdział V

Majin Vegeta
Goku i reszta zostają teleportowani na stadion Turnieju Sztuk Walki. Okazuje się, że Babidi nie kontroluje w pełni Vegety, ponieważ jemu chodzi wyłącznie o to by walczyć z Goku. Vegeta atakując, Goku niszczy część stadionu i ludzie siedzący w nim giną. Vegeta grozi, że zniszczy kolejna część stadionu, jeśli Goku nie będzie z nim walczył. Goku pyta czy Vegeta chce z nim walczyć, dlatego że mu tak kazał Babidi, czy dlatego, że on tego chce. Vegeta mówi, że Goku, powinien wiedzieć, dlaczego. Goku się zgadza pod warunkiem, że Babidi teleportuje ich z dala od ludzi. Najwyższy Kaio próbuje go powstrzymać, ale w końcu kapituluje. Zostajemy teleportowani i po krótkiej rozmowie walczymy jako Goku z Vegetą. Walka zostaje przerwana sceną, gdy Gohan i Najwyższy Kaio lądują koło statku Babidiego. Znowu walczymy Goku, z Vegetą. Gohan i Najwyższy Kaio znajdują kule z uwięzionym Buu w środku. Pojawiają się Babidi i Dabura. Znowu walczymy. Babidi teleportuje siebie, Dabure, Najwyższego Kaio, Gohana i kule z Buu na zewnątrz. Niestety Buu osiąga pełna moc i może się obudzić. Tymczasem Goku jest zaskoczony, że Vegeta przez tyle lat tak się wzmocnił. Okazuje się, że Vegeta specjalnie pozwolił opanować się Babidiemu by obudzić w sobie zło i być takim wojownikiem jak kiedyś. Znowu walczymy. W kolejnej scenie Gohan używa KameHameHa by zniszczyć kule z Buu. Niestety nie udaje mu się i Buu pojawia się zlatując z nieba. Wściekły zabija Dabure. Goku przekonuje Vegete by razem pokonali ożywionego Buu. Niestety Vegeta ogłusza Goku. Teraz sterujemy Vegetą i nasze zadanie to zniszczyć statek Babidiego. Lecimy do statku Babidiego. Kierując się cały czas na północ docieramy do statku. Przed wejściem zapisujemy grę. Buu uderza Gohana i rani Najwyższego Kaio. Na szczęście pojawia się Dabura i próbuje go powstrzymać. Niestety Buu zamienia go w ciastko i zjada. Piccolo i Krilin ożywają. Vegeta niszczy statek Babidiego i chce walczyć Buu. Buu jest zły. Walczymy z nim. Jedyny sposób by go pokonać, to najpierw ogłuszyć latającego Babidiego a potem atakować Buu. Piccolo i Krilin obserwują walkę, pojawiają się Goten i Trunks, którzy lecą na pomoc Vegecie. Piccolo próbuje go powstrzymać, ale mu się nie udaje. Goten i Trunks odbijają Buu i sprawdzają czy Vegeta jeszcze żyje. Piccolo rozmawia z Babidim. Chce go zabić, ale mu się nie udaje. Następuje pożegnanie Vegety z Trunksem, który ogłusza jego i Gotena. Piccolo zabiera obu chłopców z pola walki. Vegeta pyta czy w Innym świecie spotka Goku. Piccolo pozbawia go złudzeń i mówi, ze niestety pójdzie do piekła za to, że zabił niewinnych ludzi i odchodzi. Vegeta poświęca się by zniszczyć Buu i ginie w eksplozji. Okazuje się ze Babidi i Buu, jakimś cudem przeżyli wybuch. Piccolo ucieka i mówi Krilinowi, że została im tylko jedna nadzieja: Goten i Trunks.

Rozdział VI

Dragon Ball
Goku w końcu się budzi. Lecimy do Pałacu Dende'ego. Piccolo opowiada Goku, co się stało. Goku opowiada o fuzji. W Innym Świecie pewna rasa nauczyła go Tańca Fuzji, który pozwala na scalenie dwóch wojowników tworząc potężna istotę. Mr. Popo proponuje by Goten i Trunks utworzyli fuzje zdolna pokonać Buu. Goku po pewnym wahaniu się zgadza. Proponuje by Goten i Trunks poszukali Smoczych Kul. Sterujemy Gotenem. Lecimy do Bulmy po Smoczy Radar. Gdy zdobędziemy Radar, możemy lecieć szukać Kul. Lecimy na północ do Giant Airship. Radar wskazuje ze tam jest Kula. Zapisujemy grę i idziemy w lewo aż dochodzimy do windy. Na następnym piętrze idziemy cały czas w lewo aż dojdziemy do kolejnej windy. Teraz idziemy cały czas w prawo do następnej windy. Idziemy w dół potem w górę, w lewo i potem w górę i prawo do windy. Potem w lewo do windy i jesteśmy na dachu statku. Idziemy w prawo do wejścia. Używamy Punktu Zapisu i wchodzimy na windę. Okazuje się ze jakiś koleś zdobył 5 kulę i chce zebrać 7 kul by zapanować nad światem. Pokonujemy jego i ochroniarza. Zdobywamy Kule nr. 5 Włącza się program autodestrukcji i w ciągu 3 minut musimy wydostać się ze statku droga, która przyszliśmy. Teraz lecimy na północno-zachodnia część mapy do Fukurou Forest. Zapisujemy grę rozwalamy bramkę i idziemy na północ. Widzimy wielką budowlę. To Zamek Ninja. Wchodzimy do niego, idziemy w górę, w prawo i znowu w górę. Jesteśmy na rozdrożu. Idziemy w prawo, przy końcu w górę, a potem w lewo. W jednym pomieszczeniu po pokonaniu wrogów pojawia się skrzynia z eksponatem do Museum Herculesa, które znajduje się w Hercule City. Dochodzimy po schodów i wchodzimy po nich na górę. Zapisujemy grę i idziemy w prawo, w dół po schodach i w lewo. Znajdujemy klucz Ninja. Wracamy do Punktu zapisu i otwieramy drzwi nowo zdobytym kluczem. Pojawia się Boss Ninja. Trzeba go pokonać by zdobyć Smoczą Kule nr. 6 Po jego pokonaniu zabieramy kule i wychodzimy z zamku droga, która przyszliśmy. Na mapie latają statki o nazwie Stolen Ship. Czasami po pokonaniu wroga pojawi się Czarna Chusta (Bandana), która nam się później przyda. Teraz lecimy do West City gdzie mieszka Bulma. Obok miasta jest Diablo Desert. Lecimy tam, bo tam jest kolejna kula. Rozmawiamy z uczonym musimy za pomocą energii Ki rozwalić brązowe kamienie. Pod niektórymi są przyciski, które otwierają zablokowane schody na północy. Trzeba sprawdzać wszystkie szare kamenie, bo czasami są w nich niespodzianki np. skrzynka. Niestety roi się tu od bandytów. Używajmy mapy (Scouter). Nie ma znaczenia gdzie pójdziemy wszędzie są bandyci i kamienie. Kiedy sprawdzimy wszystkie kamienie i naciśniemy cztery ukryte pod nimi przyciski przejście do schodów się odblokuje. Idziemy na północ do schodów. Na prawo od schodów jest skrzynia z Iron Armor. Teraz idziemy w lewo i dochodzimy do Punktu Zapisu. Na górze używamy Punktu lotu i jesteśmy na dachu pociągu. Widać scenę, w której bandyci okradają pasażerów z klejnotów. My idziemy w lewo skacząc po kolejnych wagonach. W końcu wskakujemy na dół i jesteśmy w wagonie. Teraz idziemy w prawo eliminując bandytów w wagonach. W podzięce za uratowanie życia dostajemy od pasażerów Kulę nr. 2 Wracamy do mapy droga, która przyszliśmy. Możemy pójść do któregoś miasta (West City lub Hercule City) by kupić ekwipunek i zmienić postać w Punkcie Zapisu z Gotena na Trunks. Musimy być pewni, że Trunks ma 80 Poziom. Lecimy na Wyspę Złodziei na sam południowo-wschodni kraniec mapy. Zakładamy Czarną Chustę idziemy jedną możliwą drogą, aż dochodzimy do rozwidlenia. Po prawo i w dół jest latarnia a w latarni koleś, który da nam eksponaty do Muzeum za przyniesienie różnych rzeczy. Teraz wracamy do rozwidlenia, ponieważ mamy Czarną Chustę, Bandyci nas przepuszczają. Kupujemy w sklepie Root Beer i dajemy je kolesiowi z latarni a on nam daje skrzynkę. Teraz idziemy do domku na górze i wchodzimy na najwyższe piętro po schodach. Bandyta myśląc, że jesteśmy złodziejem każe nam wziąć część łupu. Bierzemy Kulę nr. 1 Niestety małpa kradnie nam chuste i bandyci nas rozpoznają. Uciekamy stąd. Zanim pójdziemy po kolejną kule poszukajmy kilku skrzynek. Lecimy do Pałacu Dende'ego i do wieży Korina. Obchodzimy dokoła Yaijrobe, zakręci mu się w głowie i wyrzuci skrzynię. Teraz wracamy do miejsca gdzie był Statek Babidiego. Pamiętacie dziwnego kolesia, z którym gadaliśmy o Yaijrobe zanim doszliśmy do statku ? Właśnie tam upadła skrzynia. Teraz wracamy do mapy. Jeśli mamy dość pieniędzy lecimy na Papaya Island i w sklepie "Gifts" kupujemy dwie skrzynki. Teraz lecimy do domku Goku i w pokoju Gohana i Gotena w fioletowej skrzynce jest kolejna skrzynia. Teraz lecimy do Hercule City i w posiadłości Herculesa na lewo od wejścia znajdujemy kolejna skrzynie. Wszystkie skrzynie ze znaczkiem H zanosimy do Muzeum Herculesa. Teraz lecimy do West City i skrzynie ze znakiem Z zanosimy do Capsule Corporation do Museum Wojowników Z Resztę skrzyń znajdziemy potem. Teraz lecimy na południowy wschód mapy do Zamku Pilafa po kolejna kulę. Zapisujemy grę rozwalamy bramkę i idziemy jedyna możliwą drogą aż dochodzimy do dział i Punktu Zapisu. Za pomocą dział możemy zabić potwory. Wchodzimy do zamku i jesteśmy na rozdrożu. Wybór drogi jest obojętny, bo i tak dojdziemy do celu. Możemy też rozwalać popękane ściany. Kierujemy się cały czas na północ. Uważajmy na wampiry, które mogą wyssać z nas całą Energie. Docieramy do Punktu Zapisu. Następuje scena rozmowy Trunks z Pilawem. Pojawia się wielki robot, którego musimy zniszczyć. Pilaf poddaję się, oddaje nam Kulę nr. 3 Wychodzimy z zamku drogą, którą przyszliśmy. Niedaleko od Zamku Pilafa jest Kyodai Pyramid. Lecimy tam po kolejna Kulę. Przy wejściu do piramidy spotykamy naukowca, który ma kulę. Musimy uwolnić 4 osoby uwiezione w piramidzie, pokonać mumię i przynieść jej czapkę wtedy naukowiec odda nam Kulę. Jesteśmy na rozdrożu. Idziemy w prawo aż dojdziemy do ciemnego pomieszczenia. Tam jest 1 naukowiec. Wracamy do rozdroża i idziemy w górę, uważamy gdzie idziemy by kolce nas nie zraniły potem napotykamy sarkofagi z mumiami. Wchodzimy pierwszy wejściem. W ostatnim sarkofagu jest naukowiec. Teraz wracam i idziemy drugim wejściem. Czeka nas łamigłówka. Wchodzimy na kładkę i używamy Płomiennej KameHameHa Trunksa, przechylając ja tak by zniszczyła niebieska kulę. To poruszy kładkę. Przechodzimy na półkę skalna obok rozwalamy tą sama kule, co wcześniej, to przyciągnie druga kładkę. Wchodzimy na nią i ciosem Ki rozwalamy kule po prawo wchodzimy na kolejna półkę skalna. Znowu rozwalamy kulę przyciągając inną kładkę do nas. Wchodzimy i atakujemy kulę to przesunie nas do kolejnej półki. Atakujemy kulę w rogu. Wchodzimy na kładkę i atakujemy kule po lewo. Jesteśmy przy wyjściu. Teraz idziemy w dół. W następnym pomieszczeni idziemy zygzakiem. Jesteśmy w ciemnym pomieszczeniu i idziemy na ślepo. Musimy odnaleźć drogę w ciemnościach cały czas kierując się w lewo. Teraz idziemy w górę, skręcamy w dół, wchodzimy po schodach i zapisujemy grę. Naciskamy czerwony przycisk i idziemy w lewo. Jesteśmy na rozdrożu. Idziemy w dół. Naciskamy czerwony przycisk po prawo. Teraz wracamy do rozwidlenia i idziemy w górę. Przechodzimy po kładkach na półkę obok nas i atakujemy kulę. Przechodzimy po ostatniej kładce i atakujemy kule na górze. Przechodzimy i ponownie atakujemy kule by kładki się przesunęły i idziemy do wyjścia. Naciskamy przycisk, który otwiera drzwi i idziemy dalej. Jesteśmy w labiryncie. Uważajmy by nie spaść. Musimy się dostać do wyjścia na dole. W pomieszczeniu jest kolejny naukowiec. Teraz wracamy do miejsca gdzie jest Punkt Zapisu i wchodzimy przez nowo otwarte drzwi. Gadamy z mumią i walczymy z nią. Po jej pokonaniu zabieramy czapkę i idziemy przez nowo otwarte drzwi. Uwalniamy naukowca i zbieramy rzeczy ze skrzyń w tym jedną skrzynie do Muzeum Herculesa. Wychodzimy z piramidy droga, którą przyszliśmy. W podzięce za uratowanie ekspedycji Naukowiec oddaje nam Kulę nr. 7 Teraz czeka nas coś ciekawego. Następuje scena, w której Goten i Trunks lecą szukać ostatniej Kuli nr. 4 Podczas szamotaniny Radar upada. Goten i Trunks lądują w Nataday Village. Wchodzimy do leżącego w północno-wschodniej części wioski domu. Okazuje się, że Kapłan wioski ma Kulę. On mówi, że jak Goten i Trunks pokonają potwora to im odda Kulę. Gotenem rozwalamy bramkę na północy i idziemy w górę aż dotrzemy do rozwidlenia. Wybór obojętny, choć lewa droga jest łatwiejsza. Podczas pokonywania wrogów, może wypaść z nich stek, który później nam się przyda. Gdy dojdziemy do zerwanego mostu skręćmy w prawo. Idziemy jedną możliwą drogą okrążając zerwany most aż dojdziemy do Wulkanu i rozwidlenia. Po prawo jest Punkt Zapisu. Teraz idziemy w lewo. Wchodzimy do groty i wchodzimy wyjściem po prawo. Przechodzimy przez most i jesteśmy w kolejnej grocie. Wychodzimy pierwszym wyjściem po prawo i znajdujemy skrzynię z Charge Gloves wracamy i wychodzimy drugim wyjściem po prawo. Wchodzimy po schodach do kolejnej groty i idziemy w dół jest tam most niestety jest zablokowany Wracamy, więc i idziemy w lewo. Potem skręcamy w górę i w prawo. Rozwalamy kamień zasłaniający ukryte wejście. Wchodzimy do pomieszczania i idziemy w dół. Znajdujemy Skrzynkę do Muzeum Herculesa. Wracamy do groty i idziemy do lewego górnego wyjścia. Idziemy teraz w dół. Wychodzimy na zewnątrz i naciskamy czerwony przycisk, który odblokowuje most, który mijaliśmy. Wracamy do niego i przechodzimy na druga stronę. Wchodzimy do kolejnej groty i idziemy do wyjścia i skręcamy w górę. Zapisujemy grę i wychodzimy. Okazuję się, że potwór, którego mamy zabić to... Brolly. Trunks mówi Gotenowi, kim jest Brolly. Walczymy z nim. Po pokonaniu Brolly'ego zabieramy Skrzynkę do Muzeum Z i wychodzimy drogą, która przyszliśmy. Gdy dotrzemy do wioski, idziemy do domku po lewo. Po krótkiej perswazji Kapłan oddaje nam ostania Kulę nr. 6 Teraz lecimy na statek do miejsca z gwiazdką

Rozdział VII

Majin Buu
Jesteśmy na statku Bulmy. Ona chce by, Trunks oddał jej Smocze Kule. On jej daje. W Capsule Corporation ona wzywa smoka. Videl nie wierzy, ale jest zdziwiona, gdy widzi smoka. Yamcha prosi o zwrócenie życia wszystkim, którzy dziś zginęli. Gdy ma wypowiedzieć drugie życzenie pojawia się Goku i odsyła smoka. Mówi, że drugie życzenie może się jeszcze przydać. Zabiera wszystkich do pałacu Dende'ego. Goku powiadamia Chi-Chi i Bulmę, że Gohan i Vegeta zginęli. Nie wierzą mu. Nagle Babidi przemawia do wszystkich Ziemian. Chce wykurzyć Goku i resztę. Buu niszczy miasta. Goku i Piccolo uczą Gotena i Trunksa Fuzji Goten i Trunks pytają Goku, czemu nie ocalił Vegety i Gohana. Goku mówi, że nie mógł i nie może pokonać Buu bo nie żyje. Goten i Trunks muszą to zrobić. Goku pokazuje im Taniec Fuzji. Teraz my musimy naciskać pokazane klawisze i nauczyć się Fuzji. Mama chłopaka, którego pokonaliśmy Trunksem na Turnieju zdradza Babidiemu gdzie, Trunks mieszka. Trunks i Bulma boja się ze Buu zniszczy im dom, ale zostają w pałacu. Goku nie chce ich puścić, ale w Capsule Corporation został Smoczy Radar. Teraz gramy Goku. Musimy powstrzymać Buu i Babidiego oraz odwrócić ich uwagę od Trunksa. Ale najpierw poszukajmy Skrzynek. Lecimy do miejsca gdzie był statek Babidiego i używamy Instant Transmission by zdobyć skrzynię leżącą na półce skalnej za statkiem. Teraz wracamy i lecimy do West City. Po prawo jest taki koleś za kwiatkami. Obchodzimy budynek dookoła i gadamy z nim. Za stek dostajemy Skrzynie. Po lewo w północno-wschodniej części miasta jest Skrzynia. Używamy Instant Transmission by ja zdobyć. Oddajemy Skrzynie Z do Muzeum w Capsule Corporation. Lecimy do Hercule City i w sklepie kupujemy Turkey. Lecimy do Wioski Złodziei. Pamiętajmy by założyć Chustę. Na dachu jednego z domów jest Skrzynia. Używam Instant Transmission by ją zdobyć. Przed wioską po prawo jak wiemy jest Latarnia. Dajemy Latarnikowi kupiony Turkey a on nam daję Skrzynie. Teraz kursujemy między Hercule City a Latarnią kupując i dając Latarnikowi Hercule-ade, za które dostajemy kolejne Skrzynki, które zanosimy do Muzeum Herculesa w Hercule City. Teraz możemy polecieć do Capsule Corporation by spotkać się z Buu i Babidim. Goku daje Babidiemu ostrzeżenie i mówi Buu ze przecież jest potężniejszy od Babidiego i nie musi go słuchać. Goku pokazuje Buu kolejne stopnie SSJ aż do SSJ3 !!! Walczymy z Buu. Jest dość trudny. Po jego pokonaniu Goku odlatuje a Buu zabija Babidiego. Goku wraca do pałacu Dende'ego. Trunks przynosi radar. Okazuje się, że Goku musi wrócić do zaświatów. Trunks i Goten proszą by Goku im pokazał SSJ3 a on spełnia prośbę. Niestety słabnie. Goku nakazuje Piccolo by nauczył Fuzji Trunksa i Gotena. Następuje wzruszające pożegnanie. Goku odlatuje do Innego Świata. Piccolo okazuję się być twardym nauczycielem. Wykonujemy prostą Fuzję naciskając przyciski. Powstaje Gotenks. Niestety jest zarozumiały bardzo. Ucieka walczyć z Majin Buu. Teraz my sterujemy Gotenksem. Lecimy do West City i podlatujemy do postaci Buu. Widzimy, że Buu, chce zjeść jakichś ludzi. Pojawia się Gotenks i walczymy z Buu potem on nas atakuje i osłabia. Gotenks ucieka do Pałacu. Ze wstydem przyznaje, że nie pokonał Buu. Potem Fuzja mija i Gotenks się rozpada na Gotena i Trunksa. Trenują dalej.

Rozdział VIII

Janemba
Widzimy scenę, w której ludzie Herculesa by pokonał Buu. Hercules się zgadza myśląc, że Buu to słabeusz. Sterujemy Herkulesem i co dziwniejsze używa on Ataku Ki !!! Podchodzimy i widzimy scenę. Hercules podchodzi do domu Buu. Pojawia się Buu strasząc Herculesa. Chce go zamienić w ciastko. Hercules daje mu granat, ale Buu przeżywa i nazwa Herculesa przyjacielem. Teraz widzimy scenę z Goku w Innym Świecie, idzie Drogą Węża. Sterujemy nim. Okazuje się, że Król Emma jest uwięziony w jakimś szkle. Demon Janemba opanował Inny Świat i uwięził go. Goku mówi, że się tym zajmie. Emma twierdzi, że pomoże mu Vegeta. Używamy tabliczki i techniki Instant Transmission. Musimy znaleźć Vegetę i pokonać Janembę. Teleportujmy się do Nieba i Dabura da nam zbroje i zapiszemy grę. Teraz lecimy do, HFIL czyli do Piekła. Możemy sobie nieźle potrenować. Wybieramy prawą drogę i używamy Instant Transmision na przycisku w górze. Odblokowuje to pręty. Idziemy jedyna możliwą drogą. W skrzyni znajdziemy, Talisman of Light. Dochodzimy do miejsca, gdzie w prawym dolnym rogu jest Punkt Zapisu. Używamy go i idziemy dalej w dół. Jesteśmy w labiryncie. Używamy Instant Transmission na skrzyni i przycisku by utorować sobie drogę. Nie można się tu zgubić, bo jest tylko jedna droga a pozostałe to ślepe uliczki. Zapisujemy grę jedna z dusz to dusza Vegety. Po krótkim oporze zgadza się nam pomóc pokonać Janembę. Widzimy scenę, w której Hercules próbuje zaprzyjaźnić się z Buu, który uzdrawia rannego pieska. Hercules chce wysadzić dom Buu, ale zmienia zdanie. Przekonuje Buu by nie zabijał więcej ludzi. Tymczasem Goten i Trunks trenują z Piccolo. Jacyś bandyci chcą zabić Buu. Strzelają do niego przypadkowo raniąc pieska. Hercules ich unieszkodliwia, a Buu uzdrawia pieska. Znowu sterujemy Goku. Jeśli chcemy możemy sterować Vegetą. Wracamy do rozwidlenia na początku. Skracamy sobie drogę rozbijając kamień po lewo. Gdy dotrzemy do rozwidlenia w Punkcie Zapisu zmieniamy postać, na Vegetę i idziemy tym razem lewą droga. Rozwalamy bramkę i wchodzimy. Goku i Vegeta znajdują nieprzytomnego Pikkona. Idziemy w górę i znajdujemy Janembę. Walczymy nim jako Goku. Potem on się transformuje i walczymy z nim jako Vegeta. Niestety on pokonuje obu z nich. Goku wpada na pomysł by zrobić Fuzję. Vegeta początkowo się nie zgadza, ale po długich namowach ulega. Teraz naciskając kolejne klawisze robimy Fuzję. Powstaje Gogeta. Ma Super Ataki. Teraz z łatwością pokonujemy Janembę. Chłopiec ucieka i Vegeta odlatuje. Sterujemy Goku wychodzimy i zapisujemy grę. Używamy teleportuj i Lecimy do Biura Króla Emmy. Goku pyta czy może zobaczyć Gohana, ale Emma informuje go, że Gohan żyje. Tymczasem Buu i Hercules jedzą kolację. Niestety pojawia się bandyta, którego Hercules pokonał i strzela do niego. Buu się wścieka i powstaje zły Buu, ciemna strona osobowości grubego Majin Buu. Zły Buu zamienia Grubego Buu w czekoladę i powstaje Kid Buu, który odlatuję.

Rozdział IX

Super Buu
Wychodzimy z Biura Emmy i na mapie Innego Świata pojawia się Planeta Kaiów. Goku tam leci i Gohan mało go nie rozciachuje wielkim mieczem. Gohan opowiada Goku, co robił przez ten czas. Kibitto go wyleczył i transportował na planetę Kaiów Najwyższy Kaio proponuje by Gohan użył wielkiego Miecza Z Kibitto oponuje, bo żadnemu z bogów nie udało się go wyciągnąć ze skały, Ale Najwyższy Kaio go przekonuję. Sterujemy Gohanem i idziemy na szczyt góry. Podchodzimy do miecza. Musimy naciskać przycisk A i kierunki. Gohan w końcu wyciąga Miecz. Teraz Gohan trenuję by nauczyć się walczyć tym mieczem. Goku rzuca w nas kamień a my musimy go rozciąć. Potem najwyższy Kaio daje Goku najtwardszy kamień we Wszechświecie. Niestety Miecz się łamie. Wychodzi z niego starzec. Twierdzi, że był Najwyższym Kaio dawno temu, ale zły potwór uwięził go w Mieczu Z W zamian z trenowanie, Gohana Goku obiecuję mu młodą kobietę. Tymczasem, Goten i Trunks maja iść spać. Kontaktuje się z nimi za pomocą Scouter dziadek Trunksa Mr. Brief Chce by sie spotkali w Capsule Corporation i on wtedy doda nowe funkcje do Scouter. Sterujemy Trunksem i wylatujemy przez okno. Lecimy do Capsule Corporation. W budynku skręcamy w lewo do laboratorium. Dr. Brief daje nam odnowiony Scouter. Teraz zobaczymy na mapie miejsca, w których jeszcze nie byliśmy. Zanim wrócimy do pałacu możemy porobić kilka rzeczy i trochę potrenować. Jako Trunks lecimy do Fukurou Forest i potrenujmy sobie. Potem okaże się, że przed wejściem do Zamku stoi Ninja, który za każdą zdobytą Czarną Chustę da nam skrzynię do Muzeum. Zanosimy wszystkie skrzynie do Muzeum Herculesa, wracamy do pałacu Dende'ego i idziemy spać. W pałacu zjawia się Buu. Chce Walczyć z Gotenksem. Piccolo prosi go by poczekał aż chłopcy skończą Trening. W końcu Buu godzi się na jedna godzinę. Krilin zaprowadza ich do Hyperbolic Time Chamber gdzie trenują. Możemy walczyć, kim chcemy i trenować. Kiedy na pytanie czy chcemy walczyć powiemy nie wtedy chłopcy będą chcieli się scalić. Buu jest zniecierpliwiony i zmusza Piccola by zaprowadził go do Gotenksa. Piccolo każe Gotenowi i Trunksowi zrobić Fuzję. Oni się scalają i pojawia się Buu. Walczymy z nim. Po walce Piccolo myśli, że Gotenks przegrał i niszczy wyjście z pokoju zamykając dostęp. Gotenks, Buu i Piccolo SA uwięzieni na zawsze w Hyperbolic Time Chamber. Buu i Gotenks są źli. Buu krzyczy i tworzy dziurę. Gotenks też próbuje, ale nie może. Zamienia się, więc w SSJ3 i udaje mu się wyjść razem z Piccolo. Okazuje się, że Buu zjadł wszystkich obecnych w pałacu. Walczymy z nim po walce Gotenks atakuje Buu niszcząc pałac. Lecimy Punktem Lotu na dole. Buu udaje się przeżyć. Walczymy z nim. Kiedy Gotenks ma zadać ostateczny cios Buu Fuzja się rozpada. Gohan ukończył trening, obudziły się w nim ukryte moce i nabył moc Mistic. Kibitto transportuje Gohana na Ziemię i zmienia mu ubranie na takie, jakie ma Goku. Radzę trochę potrenować w Kyodai Pyramid z mumiami do minimum 140 Poziomu. Zanim polecimy wykonać zadanie, polećmy do domu Goku. W lasach gdzie trenowaliśmy z Gotenem jest bramka do rozwalenia. Nie będę tłumaczył gdzie to jest, bo pewnie tam byliście, a jeśli nie to użyjcie Scoutera. W każdym razie jak dojdziemy do Punktu Zapisu w lesie, idziemy trochę w dół i prawo. Tam jest bramka. Idziemy droga i docieramy do kamieni. Na razie tam nie wchodzimy i idziemy w górę. Docieramy do domu Dziadka Gohana i zdobywamy Klucz. Teraz wracamy do obszaru ze skalami rozwalamy jedna z nich z pięści i przechodzimy. Idziemy jedyną droga. Możemy złowić ryby na pomoście. W skrzynce znajdziemy Skrzynkę do Muzeum Z. Teraz ruszamy ratować przyjaciół. Lecimy do miejsca z gwiazdką i lądujemy na dziurze w lesie. Gohan dowiaduję się, że Buu wszystkich zjadł. Walczymy z nim. Potem on wybucha i znika gdzieś. Musimy znaleźć Dende'ego. Idziemy i widzimy scenę. Hercules umiera z pragnienia na Pustyni. On się przyłącza do nas. Idziemy dalej i jeśli mamy 140 poziom rozwalamy bramkę. Znajdujemy Dende'ego. Pojawia się Buu. Chce walczyć z Gotenem Trunksem jako Gotenks. Prowokuje ich. Robimy Fuzję. Niestety oderwane części Buu pochłaniają Gotenksa i Piccolo. Buu zmienia się. Walczymy z nim. Niestety on pokonuje Gohana. Goku jest zmartwiony. Kaio znajduje sposób by wysłać Goku na Ziemie. Mówi, ze odda mu swoje życie. Goku odzyskuje życie. Kaio daje mu Kolczyki Potara, dzięki którym będzie się mógł scalić z kimkolwiek, niestety ta Fuzja jest nieodwracalna. Najwyższy Kaio i Kibitto demonstrują działanie Kolczyków i scalają się na zawsze. Powstaje Kibitto. Goku przybywa na Ziemię. Rzuca jeden kolczyk Gohanowi, ale ten go upuszcza. Kiedy go znajduję Buu go wchłania i znowu się zmienia. Goku chce się scalić z Herkulesem, ale wyczuwa wielka energię. Okazuje się, że to Vegeta. Król Emma wysłał go na pomoc Goku. Przedstawia mu plan Fuzji za pomocą Kolczyków Potara. Vegeta się nie zgadza. Sterujemy Goku, idziemy w lewo i zapisujemy grę. Zanim powalczymy z Buu, polećmy do miejsca gdzie był statek Babidiego. Rozwalamy bramkę jako Goku, dochodzimy do Punktu Zapisu, zmieniamy postać na Vegetę i wracamy aż do rozwidlenia. Tym razem pójdziemy w prawo i rozwalamy bramkę. Na końcu drogi Znajdujemy Zbroję Ciemności (Armor of Darkness). Teraz możemy wrócić i zmierzyć się z Buu.

Rozdział X

Fuzja (Fusion)
Dochodzi do ostatecznej rozprawy. Goku nadal nie może przekonać Vegety do Fuzji. Buu stoi na skale. Sterujemy Goku. Kilkakrotnie używamy Instant Transmission na Buu. Goku prosi Vegete o pomoc, dla ich przyjaciół, rodzin i wszystkich ludzi. W końcu mu się udaje i Vegeta zgadza się by się scalili. Powstaje Vegito. Jest dość zarozumiały. Walczymy z Buu. Vegito prawie pokonuje Buu. Niestety ten go wchłania. W środku organizmu Buu Vegito się rozpada na Goku i Vegete. Vegeta niszczy swój Kolczyk. Teraz musimy znaleźć wszystkich naszych przyjaciół pochłoniętych przez Buu. Przelatujemy na drugi brzeg i idziemy w górę aż dojdziemy do rozwidlenia. Mamy wybór czy iść w górę czy w prawo. Idziemy w prawo. W jednym z hmm Grudek (?) do rozbijania jest ogon Dinozaura. Uwalniamy pierwszą postać odsłaniają przejście. Teraz wracamy i idziemy w górę rozwalając grudki. Uwalniamy kolejne trzy postacie. Odsłoniło się przejście. Wracamy i idziemy w prawo. I potem jedną droga aż dojdziemy do Punktu Zapisu Idziemy przez przejście i dalej zygzakowatą drogą. Widzimy Gotena i Trunksa. Tworzą Fuzję i walczymy z Gotenksem. Potem on znika przechodzimy obok uśpionych Gotena i Trunksa. Potem widzimy Gohana. Walczymy z nim, po czym on też znika. Przechodzimy obok Gohana. Teraz walczymy z klonem Piccola i on także znika. Przechodzimy obok Piccola i zapisujemy grę. Docieramy do mózgu Buu. Tam znajdujemy Buu w jego oryginalnej formie. Buu pojawia się we własnym ciele. Walczymy z nim. Buu słabnie i wybucha. Wszystko zaczyna się trząść. Uciekamy z ciała Buu, górnym wyjściem. Buu jest wściekły. Wszyscy pochłonięci przez Buu żyją. Moc Buu rośnie. Buu zmienia się w Kid Buu.

Rozdział XI

Kid Buu (Buu Dziecko)
Na planecie Kaioshinów Kibitto opowiada staremu Kaio, że dawno temu Buu zabił 3 Kaioshinów i wchłonął najwyższego. Dlatego był taki gruby. Po pokonaniu przez Goku i Vegete powrócił do oryginalnej formy dziecka. Vegeta i Goku chcą pokonać Buu. Zanim to zrobimy naszym zadaniem jest potrenować. Potem wracamy. Buu tworzy robi z siebie wielką kulę. Goku używa Instant Transmision by teleportować Vegete, Dende'ego i Herculesa na planetę Kaioshinów. Ziemia zostaje zupełnie zniszczona. Hercules myśli, że to sen. Bu odradza się i zaabsorbował Instant Transmission. Dende wpada na pomysł by użyć Nameczańskich Smoczych Kul do przywrócenia Ziemi. Buu szuka Goku i Vegety. Oni zmieniają się w SSJ by go przywołać. Kibitto i reszta uciekają z planety. Zabawa w papier, nożyce, kamień sprawia, że Goku będzie walczył jako pierwszy. Zmienia się w SSJ3. Walczymy z Buu. Goku słabnie. Teraz kolej Vegety. Walczymy z nim. Buu pokonuje Vegete i Goku znowu atakuje. Vegeta jest zdziwiony jak to możliwe, że Goku nigdy się nie poddaje, zawsze jest gotowy do walki. Przyznaje, że Goku jest od niego lepszy. Sterujemy Goku i walczymy z Buu. Vegeta mówi, że Goku, powinien użyć SSJ3, ale Goku potrzebuje ok. 1 minuty na zregenerowanie sił. Vegeta idzie, więc walczyć. Walczymy minutę. Vegeta słabnie, a Goku nadal nie ma pełnej mocy. Buu tworzy wielka kule. Pojawia się Hercules i mówi coś do Buu. Kid Buu wypluwa Grubego Buu. Zaczynają walczyć. Goku nie ma pełnej mocy. Vegeta ma plan. Prosi Kaio by przeniósł siebie i Dende'ego na Nowy Namek. Dende wzywa smoka prosi by odnowił zniszczona ziemie i przywrócił, życie ludziom, którzy zginęli od czasu Turnieju. Zostało jeszcze trzecie życzenie. Vegeta chce by Goku zrobił Genki Damę. Chce mówić z mieszkańcami Ziemi by oddali swoja energię. Król Kaio mu to umożliwia. Ludzie nie chcą go słuchać. Tylko przyjaciele Goku oddają swoja energię. Vegeta jeszcze raz mówi do Ziemian. Bezskutecznie. Dopiero głos Herculesa ich przekonuje. Kula jest olbrzymia. Niestety Vegeta słabnie i nie może się ruszyć. Każe Goku rzucać, ale Goku się nie zgadza. Na szczęście Hercules go zabiera. Goku rzuca Genki Dame w Buu. Buu się opiera, a Goku brak już sił. Vegeta prosi Dende'ego by uleczył Goku, ale oni nie maja energii na powrót z Nowego Namek. Prosi, więc Herculesa by poprosił ludzi o więcej energii. On się nie zgadza, bo ludzie są osłabieni. Dende używa trzeciego życzenia i odnawia cała moc Goku. Teraz naciskając A i kierunki pomagamy Goku ostatecznie zniszczyć Buu. Goku wspomina, że Buu był mimo wszystko dzielnym wojownikiem. Buu ginie. Goku ma nadzieje, że kiedyś powróci jako lepsza osoba. W lokacjach pojawiają się nowe bramki i silniejsi przeciwnicy. Teraz wystarczy polecieć do Capsule Corporation by obejrzeć zakończenie, ale najpierw możemy poszukać skrzynek. Najpierw polećmy do latarnika i dajmy mu zdobyty Ogon Dinozaura. On da nam Skrzynię. Potem dajmy mu Super Elixir. Wszystkie rzeczy dla latarnika są w sklepach. To wszystko. Możemy też połowic ryby. Wszystkie trzeba dać Korinowi. Za mała i dużą rybę dostaniemy pieniądze, a za rzadką małą czerwoną rybkę Święcona Wodę, która podwyższa nasze statystyki na 30 sekund. Jeśli damy mu te czerwone rybki jako Goku, za którymś razem da nam Skrzynkę do Muzeum. Teraz lecimy do odnowionego Pałacu Dende'go. Po lewej stronie pod kwiatkami wyjdziemy blado-różowe pole. Znajdziemy tam kolejna Skrzynię. Wchodzimy do Pałacu idziemy w górę i jesteśmy na górze. Możemy jako Goku teleportować się do Innego Świata. Teleportujemy się do Biura Króla Emmy. Od Baby Guli dostajemy Skrzynię do Muzeum. Teraz lecimy na planetę Kaioshinów, tam gdzie pokonaliśmy Buu. Od starego Kaio dostajemy kolejna skrzynkę. Idziemy prawo jak najdalej w prawo. Widzimy pęknięcie w ścianie. Rozwalamy je i jesteśmy w Sklepie. Są tu naprawdę unikatowe rzeczy i Ekwipunek, także rzeczy dla Latarnika, jeśli ich ktoś nie zdobył w walce. Teraz lecimy na planetę Wielkiego Kaioshina, tam gdzie byliśmy na początku. Od Wielkiego Kaioshina dostajemy kolejną Skrzynkę. W Sklepie w West City możemy kupić jedną skrzynkę. Lecimy do zamku Pilafa. Bramka ma 145 lv Gotena. Idziemy do komnaty gdzie była kula i pokonaliśmy robota Pilafa. SA tam tacy wrogowie, co się zamieniają w kulki. Z jednego z nich powinna wypaść Skrzynia. Trzeba próbować kilka razy. Teraz lecimy do domu Goku. W domu pogadajmy ze Królem Ox, ojcem Chi-Chi, a da nam Skrzynię. W lesie gdzie jest Punkt Zapisu drugi idziemy w dół i lewo. Musimy znaleźć drzewo z niebieskimi owocami. W nim jest kolejna Skrzynia. Teraz lecimy na planetę Wielkiego Kaioshina i idziemy do groty, w której byliśmy z Oliku na początku. Jest tam małpka, która daje nam Skrzynię. Musimy polecieć do Diablo Desert. Jeśli jest tam bramka Gohana 100 LV rozwalmy ją i wróćmy potem, Trunksem. Bramka będzie miała kolor fioletowy 135 lv Musimy dostać się do środka pociągu (nie na dach) znaną nam drogą. W ostatnim wagonie z jednego z wrogów powinna wypaść Skrzynia. Teraz lecimy na północ mapy i tam będzie statek gdzie była jedna ze Smoczych Kul. Cyborg ostrzega nas, że statek jest odnowiony. Idziemy jedyną drogą aż dochodzimy do Bossa, jak poprzednio. Po jego pokonaniu dostajemy ostatnią już Skrzynię. Mamy 3 minuty na wyjście ze statku. Zanosimy wszystkie Skrzynie do Muzeów w Capsule Corporation, w West City i Hercule City. Dzięki temu możemy zrobić fuzję Goku i Vegety w Gogetę. Możemy tez dotrenować nasze postacie do max 200 poziomu. Staniemy się wtedy bardzo potężni. Teraz możemy polecieć do Capsule Corporation i wchodzimy do Parku z fontanną.

Rozdział XII

Nowy Początek (New Begining)
Oglądamy Zakończenie gry, w której Goku 10 lat po walce ze złym Buu razem z przyjaciółmi przybywa na kolejny Turniej Sztuk Walk. Pojawi się tam dziwny chłopiec Uub. Goku chce z nim walczyć. Okazuje się, że Uub jest reinkarnacją złego Buu. Goku postanawia go trenować i razem odlatują w siną dal.... Przeszliśmy grę - gratulacje!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CUTER dnia Śro 7:47, 28 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRAGON BALL Strona Główna -> Legacy of Goku 3 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin